GSF250 z silnikiem 250 cc
GSF400 z silnikiem 400 cc
GSF600N/GSF600S z silnikiem 599 cc (produkowany od 1995 do 1999 roku)
GSF600N/GSF600S generacja II z silnikiem 599 cc (produkowany od 2000 do
2005 roku)
GSF650N/GSF650S z silnikiem 656 cc (produkowany od 2005 do chwili
obecnej)
GSF750 z silnikiem 748 cc (produkowany od 1996 do 1999 roku)
GSF1200/GSF1200S z silnikiem 1157 cc (produkowany od 1996 do 2006)
GSF1250A/GSF1250SA i z silnikiem 1255 cc i systemem ABS(produkowany od
2007 do chwili obecnej).
Wszystkie silniki są czterocylindrowe z systemem DOHC i szesnastoma
zaworami. Modele 600, 650, 750 i 1200 wykorzystują system chłodzenia SACS
(Suzuki Advanced Cooling System), który łączy chłodzenie silnika powietrzem i
olejem. Silnik 600cc jest wzięty z modelu GSX-F 600, natomiast silnik w modelu
1200cc jest zapożyczony z GSXR 1100. Modele 250 i 400cc, a od 2007 roku także
modele 650 i 1250 są chłodzone cieczą.
Modele 'S' posiadają fabrycznie montowane owiewki, natomiast motocykl
bez owiewki jest o jakieś 3 kilogramy lżejszy, natomiast podstawowy model 'N'
jest tzw. "naked bikem", czyli nie posiada chroniącej przed wiatrem
przedniej owiewki, lecz są spotykane modele z dodatkowa szybką chroniącą
kierowcę przed wiatrem.
źródło tekstu:
Wersja Bandita z wodotryskiem :)
Niesamowita maszyna. Piękne kształty, kolor, światła!
OdpowiedzUsuń